به این پست امتیاز دهید
  • Admin
  • 25 آذر 98
  • عکس های بازیگران
  • 1,829 بازدید
  • هیچ نظر

ویدیو مصاحبه: ماجرای زهرا امیر ابراهیمی و مجید بهرامی

افشاگری زهرا امیرابراهیمی درباره عامل پخش فیلم خصوصی اش پس از ۱۲ سال

کلیپ: زهرا امیر ابراهیمی مدعی شده که مجید بهرامی فیلمشو پخش کرده

Zahra-Amirebrahimi-Majid-Bahrami

افشاگری زهرا امیرابراهیمی درباره مجید بهرامی

زهرا امیرابراهیمی پس از سال ها نام بازیگر عامل انتشار فیلم خصوصی اش را فاش کرد!

به گزارش وبسایت TEH98 ، زهرا امیرابراهمی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران که با سریال «نرگس» به شهرت رسیده بود و به دلیل انتشار فیلم خصوصی اش برای همیشه از ایران مهاجرت کرد، در یک مصاحبه با یکی از شبکه های پارسی زبان درباره آن اتفاق صحبت کرده و نام فردی که ویدیوی خصوصی اش را منتشر کرده بر زبان آورده است.

او در این مصاحبه از مجید بهرامی، بازیگر مشهور تئاتر ایران که در سال ۱۳۹۳ درگذشت نام برد و گفته : «پلیس ایران در ابتدا مرا به جرم تولید و توزیع چنین فیلمی بازداشت کرد، و دستگاه قضا نیز همزمان شروع به تدوین قانونی برای چنین جرمی نمود.

من به دوست سابقم که ناگهان غیبش زد مشکوک بودم؛ اما در نهایت مشخص شد فردی به نام مجید بهرامی، که ادعای بیمار بودن داشت و چت‌های زیادی از گفت‌وگوهای مبتذلش با دختران دیگر ذخیره کرده بود، فیلم را پخش کرده است.»

وی افزود: «ابتدا قرار بود شش سال در بازداشت بماند، ولی در نهایت فقط چند ماه در حبس ماند و سپس تبدیل به یک سوپراستار تئاتر شد.» سید مجید بهرامی، بازیگر تئاتر و سینما بود که در فیلمهایی از جمله « بدرود بغداد » ، « گیلانه » و دانه های ریز برف » به ایفای نقش پرداخته بود.

او در تئاتر نیز چهره شناخته شده ای محسوب می شد. مجید بهرامی بعدها در اظهار نامه ی خود به دادگاه خود را یک بیمار روانی خواند.

مجید بهرامی کیست؟ / بیوگرافی مجید بهرامی

سید مجید بهرامی (۱۳۵۶–۲۴ آبان ۱۳۹۳) بازیگر تئاتر و سینمای اهل ایران بود. او در فیلم‌هایی چون بدرود بغداد، گیلانه، دانه‌های ریز برف و تئاتر سیاها، خانه‌ای در گذشتهٔ ما، عشق آباد و عجایب المخلوقات ایفای نقش کرد. و همچنین در سریال پایتخت ۲ نیز در نقش پسر ناخدا حضور داشته بود.

بنا به ادعای زهرا امیرابراهیمی، مجید بهرامی عامل توزیع فیلم رابطه جنسی او بود که باعث طرد امیرابراهیمی از سینمای ایران و مهاجرت وی به خارج از کشور شد.

بهرامی به بیماری سرطان مبتلا شد و برای درمان بیماری‌اش و اعزام او به کشور آلمان، خانه هنرمندان ایران و انجمن عکاسان تئاتر نخستین اکسپو عکس تئاتر ایران را برگزار کردند که درآمد حاصل از فروش این اکسپو به درمان سرطان مجید بهرامی اختصاص داده شد. مجید بهرامی در حالی که در دهه سوم زندگی‌اش بود به یک باره به بیماری سرطان مواجه شده‌بود، و چند سالی با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کرد که در پایان، در روز شنبه ۲۴ آبان‌ماه سالِ ۱۳۹۳ در ۳۷ سالگی، درگذشت.

 




0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی✔️ We would like to show you notifications for the latest news and updates.
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها