به این پست امتیاز دهید
  • Admin
  • 29 شهریور 95
  • اخبار
  • 2,490 بازدید
  • هیچ نظر

توهین بیشرمانه یالثارات به ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی

توهین جدید هفته نامه یالثارات به بازیگرها

داستان اهانت های بی شرمانه یا لثارات به رامبد جوان

ترانه علیدوستی، اصغر فرهادی، مانی حقیقی و دیگر بازیگر های سینما

داستان سری جدید توهین های یالثارات از رامبد جوان آغاز شد که او را مشابه “مجری گری به سبک خواجه های حرمسرا” و ترویج موسیقی حرام (آهنگ های بندری جناب خان) خواند. همچنین خندیدن بازیگران زن در برنامه خندوانه نیز از دیگر مواردی بود که یا لثارات به آن توپیده بود.

 

بخشی از آن: «چند خانم در برنامه خندوانه قهقه می خندیدند تا مردها را بخندانند، به چه قیمتی می خواهیم شادی باشد؟ به قیمت شکستن حریم ها؛ خنداندن مردم کار پسندیده‌ای است، اما نه با شکستن حریم ها.»

 

پس از آن نوبت به ترانه علیدوستی، اصغر فرهادی و مانی حقیقی رسیدد. در این نوشتار سریال شهرزاد را برای نمونه آوردند و داستان شهرزاد و قباد و فرهاد که آن را با تیتر “سونامی کثیف آلبالوهای جنسی” بی عفتی خواندند. این هفته نامه با به کارگیری داستان استیاره ای شهرزاد، تلویحا این سه نامبرده را به یک مثلث عشقی که رابطه های پنهانی داشتد و با گزاره “پشت صحنه جنسی و کثیف سینما” یاد کردند.

 

بخشی از این مقاله:

«سال ۱۳۸۴ قباد [منظور یالثارات مانی حقیقی ست] دید سومین فیلم فرهاد [منظور یالثارات اصغر فرهادی ست] به موفقیت های فراوانی دست یافته است و به واسطه نام پدرش و پدربزرگش خود را به فرهاد چسباند تا موفقیتی به واسطه همکاری مشترک و یا گدایی فیلمنامه کسب کند. اما فرهاد قبل از این همکاری در سال ۱۳۸۴ با وجود داشتن همسر و فرزند، رابطه‌ای عشقی را با بازیگر جوان فیلم سومش [منظور یالثارات ترانه علیدوستی ست] آغاز می‌کند و این رابطه ( تفاوتی نمی کند چه مشروع و چه نامشروع) دور از چشم همسرش سال ها ادامه پیدا می‌کند. از طرفی قباد هم بدجوری چشم به شهرزاد داشت و …»

 

سپس خندوانه و جناب خان می خواستند تا پاسخی به این سخنان بدهند که سانسور شد. ولی ترانه علیدوستی، مانی حقیقی و دسته ای دیگر از بازیگرها همچو پیمان معادی، ابراهیم حاتمی کیا و … پاسخ هایی دادند که در ادامه خواهید دید.

 

سانسور خندوانه و کنایه جناب خان

توييت جديد ترانه علیدوستی در واكنش به یالثارات 

واكنش مانی حقيقی (در جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی) : حاضر نيستيم در كشوری زندگی كنيم كه فرهنگش زير سايه قلدری و خشونت نقد بشود / من، ترانه عليدوستی و اصغر فرهادی از اين نشريه شكايت كرديم.

ابراهیم حاتمی کیا (در جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی) : «می خواستم بگویم قسم به قلم… عزیزان این جا صاحب قلم و اندیشه و محترمند. دیروز خبردار شدم و دیدم حرمت قلم اینقدر زایل می شود جز این که همه باید به این واکنش تندی داشته باشیم نیست. نمی دانم این خشونت از کجا می آید؟ این قلم در خلوتگاه خودش هم چنین چیزهایی نباید بنویسد.»

پیمان معادی (در جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی) خطاب به مانی حقیقی: «می دانی که سال هاست خانوادگی با تو، ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی رابطه خانوادگی دارم. این جا به نمایندگی از سینمایی که آدم هایش بسیار با شرافت است می گویم تمام قد از شما، شرف و نجابتتان دفاع می کنم و نوکر شما سه تا هم هستم… درود به شرف شما آقای ابرهیم حاتمی کیا.

 

 

 

 

 

 




0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی✔️ We would like to show you notifications for the latest news and updates.
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها