به این پست امتیاز دهید
  • Admin
  • 08 فروردین 98
  • شبکه نمایش خانگی
  • 1,834 بازدید
  • هیچ نظر

دانلود قسمت هشتم ۸ سریال نهنگ آبی با کیفیت Blue Whale Series 1080p

قسمت هشتم ۸ سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی

سریال نهنگ آبی قسمت ۸ هشتم: اختلال

Nahange-Abi-S01E08-Ekhtelal

 

کارگردان: فریدون جیرانی | ژانر: درام، معمایی | سال تولید: ۱۳۹۷ | تاریخ انتشار: زمستان ۱۳۹۷

تعداد قسمت ها: نامشخص | مدت زمان هر قسمت: یک ساعت | کیفیت: WEB-DL

فرمت: MP4 | حجم: متفاوت با هر کیفیت | تهیه کننده: سعید ملکان

خلاصه داستان:
فوت سارا خواهر بهمن در مسیر اجرای نقشه های آرمین و مروارید اختلالی ناخواسته ایجاد می کند، بهمن با اراده ای قوی تر از قبل قصد دارد پی به رازهای هیئت مدیره ببرد. آرمین برای اینکه دستش در دزدی پرونده های شرکت برای بهمن رو نشود ناچار است نظم ذهنی افراد اطرافش را به هم بریزد و این اختلالی بزرگتر را ایجاد می کند و در این مسیر آناهیتا،نادر، غزل و دیگران هم ناخواسته وارد این بازی می شوند…

بازیگران:
لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، حسین یاری، ویشکا آسایش، حمیدرضا آذرنگ، ماهور الوند، آزاده صمدی، ستاره پسیانی، دیبا زاهدی، مجید مظفری، فرهاد آئیش، پریوش نظریه، الهام کردا، مصطفی زمانی و…

دانلود سریال نهنگ آبی قسمت هشتم با کیفیت Full HD

(قسمت هشتم سریال نهنگ آبی دوشنبه از TEH98)

[دانلود تمام کیفیت های قسمت هشتم بصورت یکجا – ۱۰٫۰۰۰ تومان]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲٫۳۷ گیگابایت – ۵٫۰۰۰ تومان]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱٫۱۸ گیگابایت – ۴٫۵۰۰ تومان]

[دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۴۵۸ مگابایت – ۴٫۰۰۰ تومان]

[دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۳۱۶ مگابایت – ۳٫۵۰۰ تومان]

توجه:

شما در حال پیش خرید هستید، این به این معناست که شما از هم اکنون می توانید فایل را دانلود نمایید اما برای مشاهده آن نیاز به کلمه عبوری دارید که در صبح روز ۲۰ فروردین به شماره همراه شما ارسال می شود.

درباره سریال:
سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه کنندگی سعید ملکان، درامی معمایی بر گرفته از مسائل روز جامعه است که فیلمنامه آن توسط بهرام توکلی به نگارش درآمده است. نهنگ آبی نخستین تجربه حضور لیلا حاتمی و ساعد سهیلی در شبکه نمایش خانگی و همچنین نخستین پروژه ای است که فریدون جیرانی برای انتشار در شبکه نمایش خانگی کارگردانی می کند. همه چیز حول یک فرد و توانایی های او می گردد. توانایی هایی که دیگران را هم از مسیر اصلی زندگی شان دور و وارود یک بازی خطرناک می کند. آرمین جوان ۲۵ ساله و درونگرایی است که تصمیم دارد با درس خواندن در رشته امنیت شبکه کارهای بزرگی انجام دهد. تاسیس یک سایت کتابخوانی اولین اقدام اوست که شروع اتفاق های جدیدی در مسیر زندگی اش می شود. او که دایره ارتباطات اندکی داشته و با درآمد پایینی زندگی اش را می گذرانده، با قرار گرفتن در مسیر جدید زندگی عشق، روابط چند بعدی با آدم های جدید و پیشنهادهای مالی بزرگ و خطرناک را تجربه می کند و به آرمین جدید و ناشناخته ای برای اطرافیانش تبدیل می شود.

از طرفی این ارتباطات جدید آدم های تازه ای را هم وارد زندگی آرمین می کند. آناهیتا یکی از همین افراد است که آرمین را وسیله خوبی برای رسیدن به اهدافش می داند. از طرفی درگیری های عاطفی آرمین و ژاله و در مقطعی هم آرمین و آناهیتا و شخصیت دردسر ساز و نامتعادل آناهیتا، آرمین را به طور ناخواسته درگیر دردسرهای بزرگی می کند. دردسرهایی که پای مروارید، نادر، بهمن و هاله را هم وسط می کشد و معماهایی پیچیده مانند کلافی سردرگم را در طول داستان به وجود می آورد.

 

 

 

 




0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی✔️ We would like to show you notifications for the latest news and updates.
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها