به این پست امتیاز دهید
  • Admin
  • 10 دی 95
  • خندوانه
  • 2,195 بازدید
  • هیچ نظر

دانلود فصل چهارم خندوانه | دانلود خندوانه فصل ۴

 

دانلود رایگان کامل همه قسمت های برنامه خندوانه ۴ با لینک مستقیم

فصل ۴ خندوانه ساخته رامبد جوان با کیفیت بالا عالی HD 720p +نسخه کم حجم

سری جدید «خندوانه» فصل چهارم بدون تگ آرم تبلیغاتی و بدون خرید اشتراک ویژه VIP

Free , full & direct Download Khandavaneh Season 4 new series by Rambod javan

 

فصل ۴ خندوانه – Khandavaneh Season 4

سال ساخت: ۱۳۹۵ | پخش: ۹۵ | پخش کننده : TEH98

تهیه‌ کننده: علی احمدی | نویسنده:؟ | کارگردان: رامبد جوان

همکاری محسن چاوشی در فصل ۴ خندوانه

رامبد جوان درباره فصل چهارم خندوانه: آغاز فصل چهارم با یک جشن همراه خواهد بود. محسن چاووشی برای ما یک قطعه اجرا کرده است که آن را با شعری از مولوی مختص برنامه «خندوانه» ساخته است. / دانلود آهنگ محسن چاووشی برای خندوانه

خندوانه بدون جناب خان

سعید سالارزهی که به نوعی آفریننده شخصیت و عروسک جناب‌ خان بوده هنوز به حضور این عروسک محبوب در سری جدید «خندوانه» رضایت نداده است. وی گفت:

«عروسک جناب خان ابتدا قرار بود چند جلسه به عنوان مهمان در برنامه «خندوانه» حضور یابد اما بعد به یک شخصیت ثابت این برنامه تبدیل و حضورش ادامه دار شد… عروسک جناب خان سال ۹۰ در خانه سینما ثبت شد و حدود چند سال برای خلق این شخصیت و جزییاتی که دارد فکر شد. نیما مجلسی اولین اتودها را روی این عروسک زد و هدیه هاشمی آن را خلق کرد و بعد اتاق فکر مجموعه «کوچه مروارید» شامل محمد نادری، امیر سلطان احمدی، سارا سالار و… درباره این شخصیت فکر کردند.

اکنون ما دو نگرانی داریم؛ یکی این که جناب خان در یک برنامه روتین مثل «خندوانه» به روزمرگی برسد و دوم این که ما در این ۲ سال هیچ منفعت مالی به عنوان مالک و خالق این عروسک نداشتیم درحالی که حضور جناب خان در شبکه نسیم و تلویزیون باعث تبلیغات و منافع زیادی شده است… ما منتظر پیشنهادی از طرف عوامل برنامه خندوانه و شبکه نسیم درباره چگونگی نحوه حضور جناب خان در برنامه بودیم اما هیچ پیشنهادی درباره این دو نگرانی ما مطرح نشد».

رامبد جوان: سعيد سالارزهی صاحب عروسک جناب خان بارها توضيح داده بود كه هيچ پيشنهادي از طرف برنامه خندوانه و همچنين صدا و سيما براي نگه داشتن جناب خان به او نشده است. . او همچنين گفته بود كه هيچ درآمدي از جناب خان نداشته اما حالا فرصتي پيش آمده تا بگويم من خودم به عنوان رفیقِ سعيدسالارزهي، بارها و بارها پیشنهادهای خیلی خوبي به او دادم. سدا و سيما هم پيشنهاد مالي خوبي داد اما مالک جناب خان هيچكدام از آنها را نپذیرفت. . شاهد اين حرفها هم خانم مرضيه برومند است كه واسطه ما و سعيد سالارزهي شد تا جناب خان به خندوانه برگردد اما متاسفانه اين اتفاق نيفتاد. حالا ما خندوانه را بدون جناب خان ادامه می دهیم.شايد هم يك روزي با تصميم من و سعيدسالارزهي جناب خان دوباره به خندوانه برگردد.

سعيد سالارزهي؛ چهارشنبه شب در برابر چشمانم چیزی دیدم که باورم نمی شد. دادگاهی به اسم برنامه خندوانه تشکیل شده بود که در آن قاضی و شاکی هر دو یک نفر بودند و متهم یعنی من غایب. دوست عزیز و رفیق قدیمی من رامبد جوان در برنامه اش از جای خالی جناب خان گفت و از هیولایی که جلوی حضور این کاراکتر ملی را در برنامه اش گرفته است بی آن که حتی اجازه دهد در برابر آن همه سخن و اتهام فرصت پاسخگویی برای من وجود داشته باشد یا لااقل من بتوانم از آنچه که طی این سالها بر من و جناب خان گذشته سخنی بگويم. ّ

مردم عزیز ایران، من مثل دوستانم امکان استفاده از رسانه ملی و تریبون چند میلیونی را ندارم و بلد نیستم با گروگان گرفتن احساسات پاک یک ملت خودم را محق جلوه دهم، تنها کاری که طی دو سال گذشته انجام داده ام این بوده که به خاطر عشق مردم به جناب خان، اجازه حضور او را بدون دریافت یک ریال یا گرفتن امتیازی داده ام چون می دیدم عروسکی که من، محمد نادری و (اسم ها) یک سال برایش زحمت کشیدیم، عروسکی از بین چندین و چند عروسک دیگر که برای طراحی هر کدام شان هزینه شد، انتخاب شد و به کوچه مروارید آمد، توانسته در برنامه دیگری صدای مردم خودش باشد و لبخند بر روی لب آنان بیاورد. اما حالا نتیجه این همکاری، تبدیل شده به برگزاری دادگاه یک طرفه ای که در آن، شاکی راضی به خانه بازگشته است.

برخلاف آنچه که گفته میشود، اعتقاد راسخ دارم این برنامه خندوانه نبود که باعث شهرت جناب خان شد بلکه برعکس این جناب خان بود که با حضور پر مهرش و کاراکتري که ما برای آن ساخته بودیم باعث موفقیت دو چندان این برنامه شد. اما متاسفانه روندی که طی شد و استحاله جناب خان از یک شخصیت نکته بین و حق دوست، به شخصیتی مجیزگو و مناسبتی باعث شد در روند دو ساله ام تجدیدنظر کنم و بیش از این چشمم را به روی حقوق مادی و معنوی خودم و همکارانم نبندم. حالا قضاوت با شما، اگرچه رساندن صدایم به شما کار سختی است آن هم در زمانه ای که انگار همیشه حق با کسی است که صدایش بلندتر است. من همچنان منتظر باز شدن در همکاری و تعامل هستم، سر جنگیدن یا حذف یک کاراکتر ملی را ندارم و امیدوارم روزی برسد که بدون تهدید، بدون قلدرمآبی و بدون تطمیع بتوانیم کنار هم کار و زندگی کنیم.

زمان و شبکه پخش خندوانه

۳۰ آذر ۹۵ از شبکه نسیم.

عکس های خندوانه ۴

لینک های دانلود رایگان سریال خندوانه ۴

از دو سرور و با ۲ کیفیت عالی و کم حجم

به زودی و به بهترین کیفیت




0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی✔️ We would like to show you notifications for the latest news and updates.
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها