به این پست امتیاز دهید
  • Admin
  • 10 مرداد 95
  • فیلم ایرانی
  • 3,824 بازدید
  • هیچ نظر

دانلود فیلم ماهی و گربه

دانلود فیلم سینمایی ماهی و گربه با کیفیت عالی و لینک رایگان

دانلود فیلم سینمایی ایرانی «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری

تماشای آنلاین فیلم «ماهی و گربه» با کیفیت عالی و لینک رایگان

Download film Mahi Va Gorbeh

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

کارگردان: شهرام مکری |موضوع: ترسناک | تاریخ تولید: ۱۳۹۲|سال انتشار: ۱۳۹۵

مدت زمان: ۱۳۵دقیقه | نوع فیلم:سینمایی | مخاطب: بزرگسال | کیفیت: DVDRip

فرمت:  mkv | حجم: ۹۵۰ مگابایت+ ۴۷۲ مگابایت | محصول کشور ایران

خلاصه داستانچند دانشجوی دختر و پسر برای شرکت در جشن بادبادک بازی به شمال کشور رفته‌اند. در همسایگی کمپ کوچک آنها کلبه رستورانی قرار دارد که سه مرد ساکن آن هستند. رستوران به گوشت احتیاج دارد و جز این جوان ها شکاری در آن اطراف نیست….

بازیگران : بابک کریمی، سعید ابراهیمی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، محمد برهمنی، عبد آبست، فراز مدیری، پدرام شریفی، ارنواز صفری، ندا جبرائیلی، میلاد رحیمی، پریناز طیب، علیرضا عیسی‌پور، آیناز آذرهوش، سمانه وفایی، محمدرضا مالکی، نازنین بابایی، مونا احمدی، پویا شهرابی، نیما شهرابی، شادی کرم‌رودی، خسرو شهراز و…

توضیحات و اخبار این اثر: –

 

 

ماهی و گربه فیلمی در گونه اسلشر است که برنده جایزه جشنواره فیلم ونیز در سال ۲۰۱۳ به دلیل «محتوای خلاقانه» شد و فیلنامه اش بر پایه یک داستان واقعی نوشته شده است. در سال ۱۳۷۷ خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این‌ که رستورانی بین راهی گوشت چرخ‌کرده انسان را می‌ پخته است !!

همه فیلم ماهی و گربه در یک سکانس پلان اتفاق می‌ افتد. شهرام مکری و محمود کلاری همراه با گروه بازیگران فیلم یک ماه تمرین کردند تا بتوانند این تک‌ شات دراز را ضبط کنند.

اسلشر چیست؟

فیلم اسلشر (Slasher Film) گونه‌ای از فیلم ترسناک یا دلهره‌آور است که در آن، قاتلی، معمولا دچار مشکلات روانی، قربانی یا قربانی‌هایی را (معمولا از پیش انتخاب‌شده)، به قتل می‌رساند. در فیلم‌های اسلشر، قاتل معمولا از وسیله‌ای تیز برای این کار استفاده می‌کند؛ مانند یک چاقوی ضامن‌ دار، تبر، ساتور، یا کارد آشپزخانه. از برترین فیلم‌های ژانر اسلشر می توان به فیلم «روانی» ساخته آلفرد هیچکاک و فیلم «هالووین» ساخته جان کارپنتر اشاره کرد. هر دوی فیلم‌های یادشده، انقلابی را در این سبک به وجود آوردند.

جوایز، افتخارات و رکوردها

همه فیلم در یک سکانس پلان (تک شات بودن آن)

جایزه بخش افق های هفتادمین جشنواره فیلم ونیز ۲۰۱۳

جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم لیسبون پرتغال ۲۰۱۳

جایزه ویژه هیات داوران بخش فیلم های بلند داستانی آسیا در جشنواره بین المللی فیلم دبی ۲۰۱۴

جایزه بهترین فیلم جشنواره بین المللی فیلم استانبول ۲۰۱۴

جایزه بهترین فیلم از نگاه منتقدان در جشنواره فریبورگ سوییس ۲۰۱۴

بهترین فیلم سال ۲۰۱۵ از نگاه «شیکاگو ریدر»

درازترین اکران تاریخ سینمای ایران – (از۹۳/۰۷/۱۳ که تا خرداد ۹۵ همچنان ادامه دارد)

تاریخ اکران ماهی و گربه

۹۳/۰۷/۱۳

۱۱ دی ۹۴ : نشریه آمریکایی «ماهی و گربه» را

به عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۱۵ انتخاب کرد

به گزارش روابط عمومی فیلم، این نشریه در حالی ده فیلم برتر سال خود را در دو لیست جداگانه اعلام کرد که در لیست اول فیلم «ماهی وگربه» بالاتر از آخرین ساخته پل توماس اندرسون ، ژان لوک گدار ومایکل مان قرار گرفته است.

«بن ساچز» منتقد این نشریه در یادداشتی درباره این فیلم نوشته است: «ماهی وگربه پلانی بلند است اما تمام ویژگی‌اش در این خصوصیت نیست. فیلم با فلش‌بک و فلش‌فورواردهای فراوان دنیایی از اختلاف نسل‌ها را در ایران نمایش می‌دهد درحالی که به فیلم های اسلشر امریکایی هم نگاهی دارد.» این منتقد «ماهی وگربه» را فیلمی برای بارها و بارها به تماشا نشستن، دانسته است.

نکته قابل توجه در این لیست حضور اکثر فیلم های مهم سال در رده‌های بعدی است. به عنوان مثال فیلم «مد مکس» که انتخاب اول بیشتر نشریات آمریکایی هست در این لیست در جایگاه هفتم قرار گرفته و فیلم اندره تشیه کارگردان فرانسوی رتبه دوازدهم جدول را به خود اختصاص داده است. از سایر فیلم های مهم این لیست می توان به آخرین ساخته دیوید گوردن گرین با بازی آل پاچینو اشاره کرد.

آپدیت -۲۱ بهمن ۹۴:

شهرام مکری «ماهی و گربه» را برای پارامونت بازسازی می کند

به گزارش یلنا، شرکت سینمایی پارامونت پیکچرز یکی از برندهای معروف فیلمسازی در هالیوود؛ قرار است فیلم سینمایی ماهی گربه را توسط کارگردان ایرانی آن بازسازی کند. شرکت پارامونت به شهرام مکری پیشنهاد کرده این فیلم را دوباره بازسازی کند اما صحنه‌هایی که در آن خشونت وجود دارد باید در فیلم جدید پررنگ‌تر شود.

از فیلم‌های مشهور نیز که توسط شرکت پارامونت پیکچرز تولید شده است؛ می‌توان به پدرخوانده، ایندیانا جونز، ترانسفورمر، ماموریت غیرممکن، پلیس بورلی هیلز، ماداگاسکار، کونگ‌فو پاندا، ابرذهن اشاره کرد.

زمان پخش

۲۵ امرداد ۹۵

لینک های رایگان ولی قانونی ماهی و گربه

دانلود با 

دانلود کیفیت ۱۰۸۰HQ

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۴۸۰

لینک پخش آنلاین

 

    • طرح رایگان ولی قانونی چیست؟
    • در این طرح، فیلم و سریال هایی با اجازه از صاحب و مالک اثر به گونه رایگان تقدیم شما کاربران عزیز می شود! تلاش می شود تا در آینده فیلم های بیشتری به این ترتیب برای رفاه حال شما عرضه شود! لازم به ذکر است که ترافیک مصرفی در این گونه آثار، برای کاربران، تمام بها می باشد.



برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی✔️ We would like to show you notifications for the latest news and updates.
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها