ماجرای فیلم مهدی مظلومی در شبکه جم تی وی

روی آنتن رفتن تیزر فیلمی ویدیویی با عنوان “منو تنها نذار” از شبکه جم که نام مهدی مظلومی به عنوان کارگردان آن آمده بود از یک طرف عجیب بود و از طرف دیگر سوال برانگیز. عجیب از آن جهت که چطور میشود کارگردانی که آخرین محصولاتش یعنی “سیگنال موجود است” و “یه شام خوب” از محصولات شکست خورده شبکه خانگی هستند برای تولید فیلم در شبکه ای انتخاب میشود که ادعایش سرگرم سازی مخاطبان است.

آیا این فیلمسازی بی توجه به قواعد داخل با ممنوع الفعالیت شدن مهدی مظلومی مواجه نخواهد شد؟؟

مظلومی خودش در این باره اظهار می دارد: دوستان اگر بخواهند در برابر این مساله واکنش نشان دهند مطمئنا خامی کرده اند چون من شغلم فیلمسازیست و هیچ قانونی نداریم که به عنوان کارگردان موظف به کار در ایران باشم.

من برای “جم” نساختم
مهدی مظلومی در جایی دیگر از گفتگویش اما اصلا فیلمسازی برای “جم” را رد کرده!!! و می گوید: بنده چند ماه پیش این فیلم را برای تهیه کننده ای به نام “زاراوان” که یکی از دفاتر پخشش در دوبی است ساختم و قرار است در ۱۴ شبکه عربی، هندی، ایرانی و اروپایی پخش شود

البته مظلومی گویا همچنان به تولید چنین محصولاتی ادامه خواهد داد. خودش می گوید: تا انتهای سال ۲۰۱۶ تعهد ساخت شش فیلم دیگر را هم دارم.

نوش آبادی بعد از کشف حجاب بازیگرانی که این روزها در سریالهای “جم” مشغول به کارند گفته بود: ما انتظار نداریم هنرمندانی که از کنار همین مردم معروف شدند و جایگاهی پیدا می کنند حالا بخواهند به باورها و اعتقادات همین مردم بی توجه باشند

حالا باید منتظر ماند و واکنش سخنگو را به فیلمسازی برای شبکه های ماهواره ای بدون توجه به قواعد متعارف و هنجارهای شناخته شده داخلی، نظاره کرد.