دانلود قسمت هفدهم سریال رهایم کن Set Me Free 2023 با کیفیت Full HD
سریال رهایم کن قسمت 17 محصول ۱۴۰۱ با لینک قانونی نیم بها
دانلود قسمت هفدهم سریال رهایم کن
کارگردان: شهرام شاه حسینی | ژانر: عاشقانه، درام، خانوادگی | تاریخ انتشار: زمستان ۱۴۰۱
تعداد قسمتها: ۱۸ اپیزود | مدت زمان این قسمت: … دقیقه | کیفیت: بلوری
محصول ایران | ویژه نمایش خانگی | تهیه کننده: مجید مولایی
خلاصه داستان:
هاتف و حاتم دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچهاش، مارال است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال میفهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه میشود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانهای میشوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند…
بازیگران:
محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری، محمدصادق میرمحمدی و…
دانلود قسمت هفدهم سریال رهایم کن
(دانلود قانونی با مصرف اینترنت نیم بها)
[کیفیت ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۳٫۲ گیگابایت – ۱۴٫۰۰۰ تومان]
[کیفیت ۱۰۸۰p HQ با حجم ۱٫۱ گیگابایت – ۱۳٫۰۰۰ تومان]
[کیفیت ۱۰۸۰p با حجم ۶۶۴ مگابایت – ۱۲٫۰۰۰ تومان]
[کیفیت ۷۲۰p با حجم ۲۹۴ مگابایت – ۱۱٫۰۰۰ تومان]
[کیفیت ۴۸۰p با حجم ۱۸۶ مگابایت – ۱۰٫۰۰۰ تومان]
درباره سریال:
سریال رهایم کن (Set Me Free) سریالی عاشقانه، درام، خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیهکنندگی مجید مولایی در شبکه نمایش خانگی محصول سال ۱۴۰۱ است؛ فیلمنامه سریال رهایم کن را نیز سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی به سرپرستی مجید مولایی به نگارش درآوردهاند؛ قسمت شانزدهم سریال رهایم کن روز جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی پخش شد؛ بیاغراق نیست اگر بگوییم قسمت شانزدهم را باید به نام کارگردانی شهرام شاهحسینی سند بزنیم؛ کارگردانی که به خوبی حس لحظهها را درک میکند و بهترین قاببندی را برای هر لحظه به تصویر میکشد؛ قاب عکسهایی بیتکرار که هر کدام دنیایی از حرفهای ناگفتهاند؛ شهرام شاهحسینی در سریال رهایم کن تا این قسمت یکی از حسابشدهترین نگاهها را در ثبت تصاویر داشته است؛ او بدون ذرهای غلو در اجرا، سعی کرده است در ثبت میزانسنهای مناسب و تعریف دقیق و به موقع از دکوپاژهای سکانسهای حساس لحظههای ماندگاری را در قاب تصویر به نمایش بگذارد؛ کارگردان با درک درست از لحظه رسیدن پدر بر سر جنازه پسر فضای سرد و بی روح مردهشور خانه را با نمایی همراه با یاس و دلهره و اندوه بیپایان به تصویر میکشد؛ ناصر بر بالین فرزند بیجانش حاضر میشود و روضهای مجسم را در رثای فراق پدری دلسوز و تنها سر میدهد؛ معجونی به خوبی در این سکانس لحظه وداع پدری دلسوخته را بازی میکند و تمام حجم غمی که مخاطب باید از این سکانس دریافت کند را در این صحنه به او انتقال میدهد؛ استفاده درست از موسیقی صحنه در این سکانس به فراگیر شدن و نفوذ صحنه روی مخاطب تاثیر مستقیم دارد؛ بامداد افشار با وامگیری از موسیقی و نوای مشهور کلیسا در این سکانس و آوایی که در تمامی صحنه در حال پخش شدن است به خوبی حس وداع با جنازه یک عزیز را به مخاطب منتقل میکند؛ شاهحسینی با انتخاب تصویر سیاه و سفید و استفاده از نمای پایینی در هنگام ورود ناصر به مردهشورخانه حس بیپناهی کاراکتر را به خوبی ثبت میکند و از همین رو با مردی روبرو هستیم که در اوج بیپناهی تنها جایی که میتواند دمی آرام باشد کنار جنازه پسرش است که دیگر هیچ چیزی یارای آن را ندارد تا ناصر را از اینی که هست غمگینتر کند؛ کارگردانی رهایم کن مبتنی بر نگاه کارگردان و کارکرد پرسپکتیو تصاویر است؛ عمق میدان در بیشتر صحنههای سریال به بهتر دیده شدن میزانسنها کمک کرده و به نحوی کارگردان به جای آنکه بخواهد درگیر خودنمایی در کارگردانی شود از ابزارهای صحنه به خوبی بهره جسته است؛ در برخی نماها به خصوص در نمای پایانی و حضور حاتم کنار دریا، شاهحسینی با وامگیری از سینمای نئورئالیسم اروپا و اروپای شرقی تلاش کرده است تصویر تنهایی و بیکسی حاتم را بعد از مواجهه با خیانت برادر به خودش با نمای باز تصویر کنار دریا و تک ماشین حاتم در صحنه کامل کند؛ اوج بهرهمندی از قابهای تصویری در بیان ظریف و به موقع برخی از سکانسها را میتوان در لحظهای جستجو کرد که حاتم متوجه میشود برادرش هاتف به همراه مارال در کلبهای حضور دارند؛ کارگردان بدون اضافهگوییهای مرسوم و مواجهه کلیشهای دو برادر و به اصطلاح مچ گیریهای حاتم نسبت به رفتارهای برادرش، تنها به قاب بسته کفشهای مارال و هاتف اکتفا کرده و تمام آنچه را که باید در همان نما بازگو میکند؛ این نمای تمهیدی توسط کارگردان اوج تیزهوشی فیلمساز در توجه به جزئیاتی است که گاه به دلیل ساختار فرهنگی و خطوط قرمز میتوان از آن بهره جست؛ حاتم دیگر آن آدم سابق نمیشود؛ او در دوراهی انتقام از برادر و یا حفظ زندگیاش به خاطر تنها پسرش مانده و برای همین تنهاتر از همیشه به عظمت دریا پناه برده است؛ قسمت شانزدهم سریال رهایم کن ثابت کرد شهرام شاهحسینی هرچقدر که در قسمتهای ابتدایی خلاقیتهای خوبی در خلق تصاویر از خود نشان داده به همان اندازه در قسمتهای پایانی نیز شاهد تصاویری هستیم که هر کدام از آنها میتواند به تنهایی بار دراماتیک فیلم را به دوش بکشد؛ شما میتوانید نسخه قانونی قسمت ۱۷ سریال رهایم کن را با لینک قانونی نیم بها از رسانه Teh98.ir دانلود و تماشا کنید.
0 دیدگاه ارسال شده است
نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها