به این پست امتیاز دهید
  • Admin
  • 01 آذر 00
  • روز بلوا
  • 387 بازدید
  • هیچ نظر
دانلود سریال روز بلوا

دانلود کامل سریال روز بلوا با لینک مستقیم و کیفیت (Full HD)

دانلود سریال / فیلم روز بلوا به کارگردانی بهروز شعیبی

دانلود سریال روز بلوا

عنوان اثر: روز بلوا | محصول کشور : ایران | ژانر : درام، اجتماعی

کارگردان : بهروز شعیبی | تهیه کننده : محمدرضا تخت‌کشیان | نویسنده : مهران کاشانی

سال تولید : 1398 | تاریخ انتشار : 1400 | تعداد قسمت ها : 3 قسمت

دانلود سریال روز بلوا

 

مدت زمان : ۴۵ دقیقه | کیفیت : انتخابی کاربر | تاریخ انتشار قسمت اول : دوشنبه ۱ آذرماه ۱۴۰۰

سریال ایرانی روز بلوا «Rooze Balva»به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان در سال ۱۳۹۸ تهیه و تولید شده است.

بازیگران:

بابک حمیدیان, لیلا زارع, محسن کیایی, محمد علیمحمدی, مسعود دلخواه, زکیه بهبهانی, ساغر قناعت, پاشا جمالی , داریوش ارجمند از جمله بازیگرانی هستند که در سریال روز بلوا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان روز بلوا

عماد استاد دانشگاهی خوشنام و یک چهره تلویزیونی مورد توجه است، او ناگهان توسط پلیس با اتهام‌هایی جدی مواجه می‌شود که خود و خانواده اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می‌دهد. فیلم روز بلوا چهارمین اثر بهروز شعیبی بعد از فیلم های دهلیز، سیانور و دارکوب می باشد.این فیلم به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان محصول سال ۱۳۹۸ می باشد که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نیز حضور دارد.

قسمت اول سریال روز بلوا


قسمت دوم سریال روز بلوا

درباره سریال:

سریال ایرانی روز بلوا «Balva»به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان در سال ۱۳۹۸ تهیه و تولید شده است. «روز بلوا» چهارمین فیلم سینمایی بهروز شعیبی پس از «دهلیز»، «سیانور» و «دارکوب» در مقام کارگردان است. نسخه فیلم سینمایی روز بلوا، به نویسندگی مهران کاشانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان، سال ۱۳۹۸ برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر پخش شد اما به دلیل همزمانی با همه‌گیری کرونا هیچ‌گاه به صورت عمومی اکران نشد. حالا با اضافه شدن راش‌های جدید و تکمیل قصه در قالب سریال، در سه قسمت آماده پخش شده که میتوانید به صورت نیم بها از سایت سبزمدیا دانلود کنید.

سایر عوامل:

کارگردان: بهروز شعیبی / تهیه کننده: محمد رضا تخت کشیان / نویسنده: مهران کاشانی / مدیر فیلمبرداری: امین جعفری / مدیر تولید: داوود معدنی / دستیار کارگردان: صالح غربی جوان / مدیر برنامه ریزی: فهیمه کمالی / تدوین: فرزاد هوتهم / مدیر صدابرداری: عباس رستگار / طراحان گریم: زهرا کمالی، فاطمه کمالی/ طراح صحنه: کامیاب امین عشایری / طراح لباس: سارا سمیعی / جلوه های ویژه میدانی: آرش آقا بیک / مدیر تدارکات: روح الله رهبری / مدیر گروه بدلکاری: امیرحسین خنجری / منشی صحنه: فرحناز خسرو آبادی / عکاس: مریم تخت کشیان / مشاور رسانه ای: مهرداد معظمی.و…

نقد و بررسی فیلم روز بلوا

فیلمی اجتماعی که به مفاسد اقتصادی و موسسات مالی پرداخته بود. اینکه مسائل مردم روی پرده سینما نقش ببندد دلگرم کننده‌ است. البته اگر غیرشخصی‌تر و معمایی‌تر بود؛ فیلم جذاب‌تری می‌شد!

شعیبی که از فضای روز جامعه به‌خوبی باخبر است، می‌دانسته که برای پرداخت دوباره به چنین موضوعی می‌بایست چیز جدید در چنته داشته باشد تا فیلمش تکرار یکسری حرف و شعار نشود. این است که در روز بلوا دستش را به سمت آن سوی خط قرمزها می‌برد تا اثری تحویل دهد که شاید حرف تازه‌ای برای گفتن داشته باشد فیلم محصول یک نگاه اصلاح‌طلبانه است که هم می‌خواهد گناه را از دامن قهرمانش بشورد، هم به وضع موجود به‌سختی انتقاد کند، هم دم صحابه قدرت را ببیند و هم مردم را راضی نگه دارد….و خب معلوم است که نمی‌شود و نتیجه فیلمی می‌شود معلق میان زمین و هوا.

داریوش ارجمند هر چند که بعد از چندین سال مجدد در عرصه سینما حضور پیدا کرده است، اما در این فیلم نیز بازی شاخصی از خود نشان نداده و خیلی شبیه به حشمت فردوس در سریال ستایش است. بابک حمیدیان که فیلم «مغز استخوان» را نیز در جشنواره امسال دارد، می توانست یکی از گزینه های کاندید دریافت سیمرغ لقب بگیرد، اما وی پیش تر از شرکت در جشنواره فیلم فجر به خاطر مسائل کشور اخیر انصراف داده است.

بلوایی در کار نیست! فیلم روز بلوا را شاید بتوان یک شروع در نقد قدرت به حساب آورد ، اما در قد و قواره یک فیلم خوش ساخت ظاهر نشده است .

 

سایر عوامل فیلم روز بلوا

کارگردان: بهروز شعیبی

تهیه کننده: محمد رضا تخت کشیان

نویسنده: مهران کاشانی

مدیر فیلمبرداری: امین جعفری

مدیر تولید: داوود معدنی

دستیار کارگردان: صالح غربی جوان

مدیر برنامه ریزی: فهیمه کمالی

تدوین: فرزاد هوتهم

مدیر صدابرداری: عباس رستگار

طراحان گریم: زهرا کمالی و فاطمه کمالی

طراح صحنه: کامیاب امین عشایری

طراح لباس، سارا سمیعی

تبدیل شدن فیلم سینمایی به سریال روز بلوا

نسخه فیلم سینمایی به دلیل همزمانی با پاندمی کرونا هیچ‌گاه به صورت عمومی اکران نشد. حالا با اضافه شدن راش‌های جدید و تکمیل قصه در قالب سریال، در سه قسمت آماده پخش شده است.
این مینی‌سریال سه قسمتی محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است

از دوشنبه اول آذر ماه ساعت ۲۰ به صورت اختصاصی در Teh98 پخش می‌شود.

 

 




0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی✔️ We would like to show you notifications for the latest news and updates.
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها