به این پست امتیاز دهید
  • Admin
  • 23 مهر 99
  • فیلم ایرانی
  • 1,743 بازدید
  • هیچ نظر

دانلود فیلم زن ها فرشته اند ۲

دانلود فیلم سینمایی زن ها فرشته اند ۲ با کیفیت عالی ۱۰۸۰p Full HD BluRay
فیلم کمدی زن ها فرشته اند ۲ محصول ۱۳۹۸به کارگردانی آرش معیریان

Zanha-Fereshteh-And-2

کارگردان: آرش معیریان | ژانر: کمدی، خانوادگی | سال تولید: ۱۳۹۸ | تاریخ انتشار: ۱۳۹۹

مدت زمان: ۸۳ دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: خانواده | کیفیت: بلوری

حجم: متفاوت | محصول ایران | تهیه کننده: حسین فرح بخش

خلاصه داستان:
چند زوج در رده‌های سنی مختلف و در سال ۲۰۲۰ به دنبال آن هستند که تعریفی بیست از زندگی خود ارائه دهند غافل از آن که بدجوری از تعارضات ذهنی رنج می‌برند…

بازیگران:
محمدرضا شریفی‌نیا, علی صادقی, نیوشا ضیغمی, سحر قریشی, نسرین مقانلو, میرطاهر مظلومی, سیروس همتی, مریم سعادت, مهتاج نجومی, شهین تسلیمی, صدیقه کیانفر, حسین ملکی, مهدی صارمی, احمدرضا موسوی, صالح مستقیمی, شیرین ایزدی, آیدا نوری


دانلود فیلم زن ها فرشته اند ۲

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۳٫۳ گیگابایت – ۷٫۰۰۰ تومان]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲٫۴ گیگابایت – ۶٫۰۰۰ تومان]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱٫۷ گیگابایت – ۵٫۵۰۰ تومان]

[دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۸۶۱ مگابایت – ۵٫۲۰۰ تومان]

[دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۵۰۵ مگابایت – ۵٫۱۰۰ تومان]

[پشت صحنه ۱۰۸۰p] [نسخه ۷۲۰p] [نسخه ۴۸۰p]

درباره فیلم زن ها فرشته اند ۲
فیلم سینمایی زن‌ها فرشته اند ۲ (Women are Angels 2) فیلمی کمدی به کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌کنندگی حسین فرح‌بخش است. این فیلم ۲۵ تیر ۱۳۹۹ در سینماهای ایران اکران شد. قسمت اول فیلم زن ها فرشته اند در سال ۱۳۸۶ و به کارگردانی شهرام شاه حسینی منتشر شد. در فیلم زن ها فرشته اند ۱نیکی کریمی، امین حیایی، مهتاب کرامتی، علی مردانه، لادن طباطبایی، لیلا اوتادی و محمدرضا شریفی‌ نیا به ایفای نقش پرداخته بودند. فیلمی که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و داستان آن پیرامون زندگی زناشویی و خیانت و کلیشه زن پولدار و مرد فقیر و آس و پاس شکل گرفت. نسخه اصلی قسمت دوم فیلم زنها فرشته اند را میتوانید به صورت قانونی از سایت TEH98 با ترافیک نیم بها دانلود کنید.

آنونس فیلم زن ها فرشته اند ۲

نقد و بررسی فیلم زن ها فرشته اند ۲

فیلم همانطور که از اسم و خلاصه داستان آن مشخص است موضوعی همانند فیلم های طنز دهه ی ۸۰ است و مخاطبان زیادی دارد اما این سبک از فیلم ها نسبت به گذشته از مخاطبش کاسته شده است. یکی از اصلی ترین کمبودهای این فیلم حضور نداشتن امین حیایی است و میتوان گفت نقطه قوت سری اول وجود این بازیگر است…این فیلم را آرش معیریان کارگردانی کرده است و ادامه داستان قسمت اول است. این فیلم قرار بود در عید سال ۹۹ اکران شود اما مانند تمامی حوزه‌های دیگر که تحت تاثیر کرونا قرار گرفت اکران این فیلم به بعداً موکول شد.

فیلم تصویری غیرواقعی و قابل نقد از زنان نشان می‌دهد. زنانی کم هوش در برابر مردانی سرشار از هوش که از مشکلات برمی‌آیند به راحتی زنان را رام خود می‌کنند. فیلمنامه بسیار ضعیف است و از هر ابزار، دیالوگ و فضاسازی‌های کلیشه‌ای برای خنداندن مخاطب استفاده شده است. این فیلم همزمان با فیلم های شنای پروانه و خوب بد جلف ۲ در حال اکران در سینما ها می باشد.

تهیه کننده: محمدحسین فرحبخش

کارگردان: آرش معیریان

سال تولید: ۱۳۹۸

شروع اکران : ۲۵ تیر ۱۳۹۹

ژانر: کمدی موزیکال

داستانی از مجتبی جعفری

دانلود فیلم زن ها فرشته اند ۲

نکات مثبت فیلم ؟

از یابنده تقاضا می شود مخاطبین سینما را مطلع کند!

نکات منفی فیلم ؟

کیفیت ساخت « زن ها فرشته اند ۲ » حتی برای اتوبوس های بین شهری و سوپرمارکت ها هم مناسب نیست!

فیلمنامه ای « در زن ها فرشته اند ۲ » وجود ندارد. در اینجا کارگردان به بازیگرانش گفته هر شیرین کاری که بلد هستند را به نمایش بگذارند تا فیلم ساخته شود!

میزان لودگی در فیلم به حدی است که کلیپ های اینستاگرامی پیش آن زانو می زنند!

نگاه فیلم به مقوله زن و مرد، از نگاه های ابتدای دهه هشتاد هم سخیف تر است! مردانی که هوس ثمره زندگی شان است و زنانی که در نهایت می خندند و قائله ختم می شود!

« زن ها فرشته اند ۲ » در بخش های فنی هم مشکلاتی دارد. افکت های عجیب و غریبی که در طول فیلم استفاده می شود، از لحاظ بالانس بودن صدا مشکل دارند و محل قرار گرفتن دوربین نیز در اشتباه ترین نقطه ممکن قرار دارد. زمانی که فردی در حال فرار است، زاویه ” لو انگل ” تداعی گر چیست؟ عظمت فرد فراری؟!

عامل تاثیرگذار برای تماشای فیلم؟

تماشاگران آثاری از این دست، خیلی نیازی به عامل محرک برای تماشای « زن ها فرشته اند ۲ » ندارند. آنها هر اتفاقی هم که بیفتد، به تماشای فیلم خواهند نشست!

حرف آخر :

تفاوت است بین فیلم سینمایی و تلویزیونی، فیلم تلویزیونی و ویدیویی، فیلم ویدیویی و سوپرمارکتی، فیلم سوپرمارکتی و کلیپ های اینستاگرامی. « زن ها فرشته اند ۲ » حتی به کلیپ های اینستاگرامی هم پهلو به پهلو نمی زند و باید در یک دسته بندی مجزا قرار بگیرد!




0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی✔️ We would like to show you notifications for the latest news and updates.
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها