به این پست امتیاز دهید
  • Admin
  • 29 تیر 95
  • فیلم ایرانی
  • 2,278 بازدید
  • هیچ نظر

دانلود فیلم ساکن طبقه وسط

دانلود رایگان فیلم ساکن طبقه وسط

دانلود فیلم ساکن طبقه وسط با لینک مستقیم

.:: به همراه کیفیت DVDRip 720p و لینک مستقیم از سرور سایت ::.

اطلاعات فیلم : ساکن طبقه وسط

موضوع : اجتماعی , ماجرایی , خانوادگی

اطلاعات کامل : کلیک کنید

زبان : انگلیسی

سال تولید : ۱۳۹۳

کیفیت فیلم : DVDRip 720p

حجم : ۶۰۰ مگابایت

مخاطب : بزرگسالان

محصول : ایران

تهیه کننده : امیر سماواتی

کارگردان : شهاب حسینی

نویسنده : محمدهادی کریمی

بازيگران : شهاب حسینی ، فرهاد اصلانی ، ساره بیات ، بابک حمیدیان

خلاصه داستان فیلم ساکن طبقه وسط : ساکن طبقه وسط نخستین اثر سینمایی شهاب حسینی در نقش کارگردان می‌ باشد. او در این فیلم ۳۸ نقش مجزا و متفاوت را بازی کرده و با این کار رکوردی را به نام خود به جای گذاشت که تاکنون کسی موفق به انجام آن نشده است. وی قصد دارد این رکورد را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند. شهاب حسینی در ساکن طبقه وسط اول از همه در قالب نویسنده‌ای فرورفته که بناست کتاب تازه‌اش را بنویسد. اما همذات‌ پنداری او با شخصیت‌ های مختلف این کتاب باعث شده او یک سری نقش متفاوت و دست‌ اول ایفا کند و … برای دانلود فیلم به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

—————-

دانلود فیلم ساکن طبقه وسط از سرور آپلود بوی 

—————

 

درباره فیلم ساکن طبقه وسط

ساکن طبقه وسط داستان فیلمنامه نویس ورشکسته ای است که شکست هایش در زندگی حرفه ای و خصوصی از یک سو و تلاشش برای یافتن پایانی مناسب برای فیلمنامه عاشقانه جدیدش از سوی دیگر او را به یک نوع سرگشتگی و جستجوی مشوش فردی کشانده است. داستان این کشمکش درونی و وجودی، منجر به تخیلات و توهمات مختلفی در شخصیت اصلی شده است که در طول فیلم شاهد این توهمات و سرگشتگی سلوک وار ولی آشفته او هستیم.

حسینی تازه به یک آپارتمان جدید نقل مکان کرده است و با همسایگانش بدون این که آن ها را ببیند ارتباطی موسیقایی دارد. از سویی از طبقه زیرین سَبکی از موسیقی را می شنود و از طبقه بالای ساختمانی که در آن ساکن است سَبکی دیگر به گوشش می رسد. این دو نوع موسیقی و ساکنان آن دو طبقه، نمادی از سرگشتگی و اقامت نامتعین و بینابینی شخصیت اصلی فیلمنامه در جهان است.

حاشیه ها

 شهاب حسینی در این فیلم با بازی در ۳۸ نقش گوناگون ، رکورد جالبی را ثبت کرده و اکنون در پی ثبت آن در کتاب رکوردهای گینس نیز است.

زمان اکران

۴ شنبه ۲۳ مهر ماه ۹۳ .

دلیل دیرکرد در پخش فیلم / فیسبوک رسمی شهاب حسینی :

 « لازم به توضیح می باشد که نسخه خانگی فیلم *ساکن طبقه وسط *در حال حاضر آماده انتشار و توزیع می باشد اما به دلیل اختلافات پیش آمده میان کارگردان و تهیه کننده که از آغاز ساخت فیلم وجود داشته است ؛ زمان انتشار نسخه خانگی فیلم *ساکن طبقه وسط* تا تکمیل و ترتیب عمل به شکایات و طی نمودن مراحل قانونی کار به تعویق افتاده است. همچنین لازم به ذکر است امتیاز نشر نسخه خانگی فیلم ساکن وسط متعلق به شرکت رسانه ای ریز موج می باشد و انتشار فیلم ساکن طبقه وسط (به کارگردانی : شهاب حسینی) توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد و هر رسانه دیگر تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی خواهد داشت. »

شکایت شهاب حسینی از تهیه کننده فیلم

شهاب حسینی :

پیرو یک سلسله مسایل با تهیه‌کننده‌ فیلم «ساکن طبقه وسط» که از ابتدای کار تا به امروز اتفاق افتاد و موفق به حل اختلاف نشدیم، به دادسرا رفتم.. تهیه کننده‌ فیلم «ساکن طبقه وسط» جلو صدور پروانه‌ نمایش خانگی این اثر را گرفته‌ و با این کار سرمایه‌ سرمایه‌گذارانی که از بخش خصوصی آمده بودند با خطر مواجه شده است…

خوب است از این منظر به فیلم «ساکن طبقه وسط» نگاه شود که اثری نزدیک به استانداردهای موجود ساخته شد و تهیه‌کننده‌ آن باید خوشحال باشد که چنین فرصتی داشته و توانسته کاری را که می‌تواند مایه‌ مباهاتش باشد به ثمر برساند، اما می‌بینیم چنین مشکلاتی به‌وجود آمده است…

ادامه این رویه ها دلسردی و ناامیدی آدم‌هایی را که با جان و دل در سینما کار می‌کنند، در پی خواهد داشت. شاید خیلی‌ها دستشان کوتاه باشد و از سوی افرادی مورد اجحاف واقع شده باشند. من به دلایل شخصی به دنبال این ماجرا نرفتم و فقط چون امانت‌دار سرمایه‌گذاران هستم این قضیه را پیگیری می‌کنم، چرا که ایشان در پروانه‌ مالکیت تنها ۱۰ درسد سهم دارند و نباید سرمایه صاحبان ۹۰ درسد سهم با خطر مواجه شود.

اکران دوباره فیلم !!

 ساكن طبقه وسط كه در مهر و آبان ٩٣ در سینماهای کشور اکران شد، قرار است از ۱۶ خرداد ماه بار دیگر در سینماهای گروه «هنر و تجربه» اکران شود. این تصمیم گروه «هنر و تجربه» به دلیل موفقیت شهاب حسینی در جشنواره کن صورت گرفته است و به نوعی تقدیر از این بازیگر سینما محسوب می شود. به اعتقاد اعضای سیاستگذاری گروه «هنر و تجربه» این ساخته شهاب حسینی فیلمی کاملا «هنری و تجربی» است که متاسفانه در زمان خود با بی مهری هایی مواجه شده است.




0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی✔️ We would like to show you notifications for the latest news and updates.
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها