4.5/5 - (15 امتیاز)
  • Admin
  • 30 خرداد 02
  • تبلیغات
  • 3,288 بازدید
  • هیچ نظر
دانلود انیمیشن دختر کفشدوزکی

Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir

دختر کفشدوزکی محصول 2021 با کیفیت بالا

دانلود انیمیشن دختر کفشدوزکی، دختر کفشدوزکی دوبله فارسی

نام: دختر کفشدوزکی Ladybug & Cat Noir | ژانر: ماجرایی، ابرقهرمانی | انتشار: ۲۰۲۱
زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | زیرنویس فارسی: دارد | مدت‌ زمان: ۲۲ دقیقه

دختر کفشدوزکی

 

بازیگران انگلیسی
کریستینا وی در نقش مارینت
برایس پاپنبروک در نقش آدرین آگرست/گربه نوآر
کری کرانن در نقش آلیا سزر
پل سنت پیتر در نقش استاد فو
ملا لی در نقش تیکی
مکس میتلمن در نقش پلاگ
ربا بوهر در نقش رز لاویلانت و جولکا کوفین
کیرا باکلند در نقش آلیکس کوبدل
جسیکا گی در نقش مایلین هاپرل
بن دیسکین در نقش مکس کانته و نینو لاهیفه

خلاصه داستان:

در انیمیشن دختر کفشدوزکی استاد فو آخرین عضو نگهبانان نظم معجزه آسا است. او تیکی را به مارینت داد تا بتواند لیدی باگ شود. در واقع، او ماموریت مهمی برای انجام دادن دارد که برای آن به متحدانی مانند لیدی باگ و گربه نویر نیاز دارد

دانلود انیمیشن دختر کفشدوزکی، دختر کفشدوزکی دوبله فارسی

دختر کفشدوزکی دوبله فارسی

 

آیا فصل ۶ دختر کفشدوزکی وجود خواهد داشت؟

پس از فصل اولیه نمایش، مجموعه های وب و محتوای اضافی برای گسترش بیشتر تجربه منتشر شد. فصل پنجم در سال ۲۰۲۱ وارد شد. علاوه بر این، کارگردان تایید کرد که دو فصل کامل دیگر فصل ۶ و ۷ معجزه لیدی باگ دختر کفشدوزکی در حال تولید است و به زودی برای اکران برنامه ریزی شده است.

تیکی چند سالشه؟

۱۳ میلیارد سال قدمت دارد تیکی یک کوامی مثبت و جدی است که به شدت به مارینت اعتقاد دارد و او توصیه می کند که بدون توجه به تغییر شکل، بهترین باشد. او بیش از ۱۳ میلیارد سال سن دارد و از همان ابتدا مراقب هر لیدی باگ بوده است، یکی از صاحبان قبلی Miraculous او جوآن آو آرک بود.

خواهر آدرین کیست؟

ایزی آگرسته خواهر آدرین و دانشجوی کالج فرانسوا دوپون است. با گربه معجزه آسا با پلاگ، او به کیتی نوآر تبدیل می شود. کلوئه یک بورژوا نیست، بلکه یک آگرست است. او ۳ سال است که خواهر بزرگتر آدرین است. مارینت دو روز کامل طول می کشد تا آن را بفهمد. آدری و آندره عمه و عموی آنها هستند

 

معرفی شخصیت های داستان

تیکی کوامی خلقت است، او همزمان با جهان به دنیا آمد و در طول قرن ها مراقب تک تک لیدی باگ ها بوده است. این موجود جادویی کوچک به سرعت تبدیل به متحد واقعی برای مارینت هم در زندگی واقعی و هم وقتی که لیدی باگ می شود، شده است.
آلیا، رز، آلیکس، جولکا و میلن دوستان مارینت هستند. مارینت آن‌ها را بسیار تحسین می‌کند، چه به خاطر شخصیت قوی‌شان، چه به خاطر ویژگی‌های مربوطه‌شان یا حمایت بی‌دریغشان وقتی سعی می‌کند توجه آدرین را جلب کند. آنها مانند ابرقهرمانان هر روز هستند!
نینو رئیس رادیو کالج است. باحال و مثبت، او بهترین دوست آدرین است. او از بداهه گویی یا هیاهو خوشش نمی آید. او اغلب بلاتکلیف و جوکر کلاس است.

افراد زیادی چهره او را ندیده اند و هیچ عکسی از او وجود ندارد… گابریل آگرست یک استایلیست با استعداد است که به همان اندازه اصالت خلاقیت هایش را مجذوب خود می کند و رازی که در اطراف او وجود دارد. در خانه، او هرگز طبقه بالایی را که بر پاریس مسلط است، ترک نمی کند. هیچکس حق ندارد وارد آپارتمان او شود، حتی پسرش. اما چرا او ظاهر نمی شود؟ او واقعا کیست؟

فصل ۶ معجزه آسا دختر کفشدوزکی

با وجود عدم انتشار اخبار رسمی، دیگر لازم نیست به گمانه زنی ها مبنی بر انتشار فصل ششم Miraculous تکیه کنیم. با پیش بینی تریلر فصل ۶ معجزه آسا لیدی باگ، زمان می تواند به کندی پیش برود. همه می‌دانند که وقتی مشتاقانه منتظر چیزی می‌مانید، یک ابدیت خواهد بود! بنابراین، برای گذراندن این زمان در حالی که منتظر اولین فصل آینده هستید، چرا همه چیزهایی که از فصل گذشته ارائه شده بود را مجدداً بررسی نکنید و در آن افراط نکنید؟ تا آن زمان، از فرار سعادتمندانه سفر از طریق نصب آتشین پنجم آن با دوستان یا خانواده از تماشا دختر کفشدوزکی لذت ببرید: دانلود دختر کفشدوزکی

نظرات کاربران

اکثر قسمت‌ها معمولاً از یک فرمول پیروی می‌کنند و مارینت سعی می‌کند از طرح‌های پیچیده‌ای استفاده کند تا توجه آدرین را به خود جلب کند یا علاقه‌اش را به او نشان دهد که اغلب توسط یکی از شخصیت‌ها (معمولاً یکی از دوستان یا آشنایان مارینت) قطع می‌شود. که آنها را به سمت احساس بدون توسل هدایت می کند و آنها را در معرض نفوذ هاوک موت قرار می دهد. این به نوبه خود منجر به افزایش قدرت های مارینت و آدرین می شود که به آنها توانایی های لازم برای مبارزه با شرورها را می دهد.

 

یکی از جنبه های منحصر به فرد نمایش، به تصویر کشیدن علایق عشقی بین شخصیت های اصلی است. مارینت عاشق آدرین است که از قضا کت نوآر نیز هست. به همین ترتیب، آدرین عاشق لیدی باگ است و متوجه نیست که او در واقع مارینت است.

این نمایش به دلیل داستان‌های جذاب و شخصیت‌های توسعه‌یافته، طرفداران زیادی در بین کودکان و بزرگسالان به دست آورده است. علاوه بر این، انیمیشن و موسیقی هر دو درجه یک هستند، و آن را به یک نمایش بصری خیره کننده برای تماشا تبدیل می کنند.

به طور کلی، Ladybug معجزه آسا یک نمایش فوق العاده است که قلب بسیاری را تسخیر کرده است. ترکیبی از اکشن، عاشقانه و کمدی آن را به یک ساعت لذت بخش برای افراد در هر سنی تبدیل کرده است.

نظرات منفی

وقتی جوانتر بودم، این نمایش را کاملا دوست داشتم. اما مثل صادقانه؟ این نمایش یک غرق قطار است. در بیشتر موارد، پیشرفت داستانی کم و بدون هیچ گونه پیشرفتی وجود دارد، و همه چیز در نهایت در فصل ۴ دختر کفشدوزکی شروع به حرکت کرد.

شخصیت ها بسیار ۲ بعدی و خسته کننده هستند، به عنوان مثال، تنها ویژگی شخصیتی آدرین این است که او کامل است. من می توانم بگویم تنها شخصیت خوب در این سریال فلیکس است که فقط در ۱۰ قسمت حضور داشته است. من احساس می‌کنم نویسندگان نمی‌دانند که می‌خواهند با طرح چه کار کنند، اما پس از آن مردم آنلاین شروع به ارسال پست‌هایی در مورد یک نظریه خاص کردند، آن‌ها را به آن گوش زد کردند، و این آزاردهنده است.

در مورد آزاردهنده بودن، قهرمان داستان – مارینت قرار است یک شخصیت قابل ربط از نوع هر آدمی باشد، اما بعداً کارهای بهم ریخته ای انجام می دهد و از آن دور می شود. مثلاً چندین بار وارد خانه آدرین می‌شود، وسایل شخصی او را می‌دزدد، بالش را بو می‌کشد و زمانی که او وانمود می‌کرد مجسمه‌ای است، سعی می‌کند او را ببوسد. و سپس نویسندگان این اعصاب را دارند که مانند اوه، اما این فقط مارینت بودن مارینت است! این رفتار عادی نیست.

 




0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی✔️ We would like to show you notifications for the latest news and updates.
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها