دانلود برنامه صداتو | دانلود فیلم و سریال✔️
به این پست امتیاز دهید
  • Admin
  • 09 خرداد 02
  • شبکه نمایش خانگی
  • 1,549 بازدید
  • هیچ نظر
دانلود برنامه صداتو

دانلود کامل مسابقه صداتو

دانلود برنامه صداتو

دانلود برنامه صداتو با اجرای محسن کیایی

دانلود سریال ایرانی «صداتو» کیفیت بلوری ۴k

Legall download Sedato iranian Series by Hamed Javad zadeh

مسابقه صداتو

نویسنده و کارگردان: حامد جوادزاده

سال ساخت: ۱۴۰۲ |پخش: ۱۴۰۲ | پخش کننده: Teh98.ir

 

خلاصه داستان مسابقه صداتو

یک مسابقه موسیقایی پرمعما و جذاب است که محسن کیایی با چهره ای متفاوت اجرای آن را به عهده دارد. چهره های آشنایی مانند شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان، و امیرمهدی ژوله قرار است شرکت کنندگان را در این مسابقه سرگرمی راهنمایی کنند. فضای معمایی و موزیکال برنامه، اتفاقات هیجان انگیز و بی سابقه ای را برای تماشاگران و افراد حاضر در مسابقه رقم می زند و تنوع موسیقایی ایرانی و شرقی «صداتو»، مخاطبان را با طرح خاص و رنگ و لهجه‌ای تازه‌ مواجه می کند.

اسامی بازیگران مسابقه صداتو

محسن کیایی، شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله

دانلود برنامه صداتو با لینک مستقیم

دانلود مسابقه صداتو قسمت اول

قسمت ۱ درج شد


دانلود برنامه صداتو با لینک مستقیم

دانلود مسابقه صداتو قسمت اول

قسمت ۲ درج شد

درباره برنامه

مسابقه موسیقی “صداتو با اجرای محسن کیایی” یکی از برنامه‌های موسیقی محبوب در ایران است. این مسابقه هفتگی در قالب نمایش خانگی منتشر می‌شود و میزبان آن محسن کیایی، شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله است. قالب معمایی-موزیکال این برنامه از مواردی است که آن را با دیگر تولیدات مشابه در این حوزه متفاوت می‌کند. «صداتو» به واسطه همان فضای موزیکال و معمایی که دارد، قرار است اتفاقات بدیع و پرهیجانی را برای مخاطبان و کمک کنندگان مسابقه رقم بزند.

 

معرفی دیگر داوران برنامه صداتو

امیر مهدی ژوله:  اجرا و قلم درجه‌یکی دارد و موشکافی و ریزبینی هم از ویژگی‌هایی اوست و می‌تواند به شرکت‌کنندگان صداتو حسابی کمک کند.

محسن شریفیان: موسیقایی‌ترین کمک‌کننده یا هلپر برنامه صداتو. خواننده، آهنگساز، نویسنده و نوازنده بوشهری که با گروه لیان برای بسیاری از مردم شناخته شده است.

محمد بحرانی: او با ترکیبی از همه هنرهایی که دارد و طنز درخشانی که در کلامش نهفته است، به شرکت‌کنندگان صداتو کمک می‌کند.

شبنم مقدمی: در مسابقه -متفاوت از تجربه بازی‌هایش- به شرکت‌کنندگان کمک کند تا بتوانند از عهده چالش‌های پیچیده این مسابقه بربیایند.

 

دانلود برنامه صداتو با اجرای محسن کیایی

خلاصه داستان سریال صداتو

در طول مسابقه، شرکت‌کنندگان در مراحل مختلف رقابت قرار می‌گیرند و بر اساس ارزیابی‌های داوران، به مراحل بعدی صعود می‌کنند. در پایان هر قسمت، یک شرکت‌کننده به عنوان برنده انتخاب می‌شود. همچنین، در هر قسمت اجراهای خاص و مهمانان ویژه‌ای نیز حضور دارند که به تنوع و جذابیت برنامه افزوده می‌شوند.

مسابقه “صداتو با اجرای محسن کیایی” علاوه بر فرصت بهره‌برداری از استعدادهای موسیقیایی، به شرکت‌کنندگان فرصتی برای به رخ کشیدن و شناخته شدن در صنعت موسیقی می‌دهد. این برنامه، جوانان و نوازندگان حرفه‌ای را به خود جذب کرده است و آن‌ها را به ارائه نمایشی حرفه‌ای و خلاقانه تشویق می‌کند. “صداتو” یک بستر مهم برای ترویج موسیقی در جامعه است و فرصتی را برای عموم مردم فراهم می‌کند تا با استعدادهای جدید آشنا شوند و از اجراهای زنده و شگفت‌انگیز لذت ببرند.




0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *