دانلود قسمت اول سریال حرفه ای | دانلود فیلم و سریال✔️
4/5 - (4 امتیاز)
  • Admin
  • 18 مهر 00
  • حرفه ای
  • 363 بازدید
  • هیچ نظر
دانلود قسمت اول سریال حرفه ای

دانلود قسمت 1 اول سریال حرفه ای با کیفیت عالی 1080p Full HD

سریال حرفه ای قسمت ۱ به کارگردانی مصطفی تقی زاده

کارگردان: مصطفی تقی زاده | ژانر: اکشن، اجتماعی | سال تولید: 1399 | تاریخ پخش: 1400

تعداد قسمت: 16 اپیزود | مدت زمان هر قسمت: 50 دقیقه | کیفیت: بلوری

فرمت: MP4 | ویژه نمایش خانگی | تهیه کننده: سعید خانی

دانلود قسمت اول سریال حرفه ای

خلاصه داستان:
در قسمت ۱ حرفه ای پول هنگفتی در میان است؛ برای از بین بردن موانع جهت رسیدن به این ثروت، نقشه اساسی و بی‌نقصی لازم است. نقشه‌ای ناب و پیچیده، که اجرای آن نیاز به یک آدمکش حرفه‌ای دارد! احتمالا او باهوش‌ترین و بی‌رحم‌ترین است…

بازیگران:
سیروان خسروی, سارا بهرامی, ماهور الوند, زانیار خسروی, بهاره کیان افشار, علی مصفا, علیرضا ثانی فر, مزدک میرعابدینی, بهناز جعفری, امیرمحمد زند, المیرا دهقانی, مرتضی تقی زاده, اسما رمضانی و…

دانلود قسمت اول سریال حرفه ای

(دانلود قانونی با مصرف اینترنت نیم بها)

[نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۳٫۲۵ گیگابایت – ۱۲٫۰۰۰ تومان]

[نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۱٫۹۹ گیگابایت – ۱۰٫۰۰۰ تومان]

[نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۸۳۷ مگابایت – ۹٫۵۰۰ تومان]

[نسخه ۷۲۰p با حجم ۴۷۶ مگابایت – ۸٫۵۰۰ تومان]

[نسخه ۴۸۰p با حجم ۳۴۳ مگابایت – ۸٫۰۰۰ تومان]

[دانلود قسمت ۱ دوم سریال حرفه ای]

[دانلود قسمت ۲ دوم سریال حرفه ای]

درباره سریال:
حرفه ای (Herfei Series) نام جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی زاده و تهیه کنندگی سعید خانی است که آثار سینمایی زیادی را تهیه کرده است؛ از جمله فیلم هایی که سعید خانی تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته میتوان به لونه زنبور، فیلم من، دوزیست، لیپار و فیلم ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا اشاره کرد؛ تصویر برداری سریال حرفه ای از اسفند ۱۳۹۹ آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت و مطابق دیگر آثار با تاخیر مواجه شد؛ موسیقی متن این سریال کاری از پیام آزادی و تدوینگر سریال عماد خدابخش بودند؛ در این سریال سیروان خسروی خواننده پاپ برای اولین بار برای بازی در یک سریال جلوی دوربین رفته است؛ سیروان خسروی قبلا در فیلم سینمایی سوت پایان به کارگردانی نیکی کریمی حضور کوتاهی داشت؛ او در آن فیلم در نقش خودش بازی می‌کرد؛ بهاره کیان‌افشار هم در این سریال نقش رویا، مدیر یک کارخانه‌ی موروثی را بازی می‌کند؛ سیروان حین فیلمبرداری این سریال به دلیل شیوع شدید بیماری کرونا به نشانه اعتراض از ادامه همکاری خودداری کرد که پس از مدتی با بهبود اوضاع فیلمبرداری سریال از سر گرفته شد؛ این سریال هر هفته چهارشنبه ها ساعت ۸ شب منشر میشود و شما میتوانید قسمت اول حرفه ای را با مصرف ترافیک نیم بها از وبسایت Teh98.ir دانلود و تماشا کنید.

درباره سریال حرفه ای

سریال «حرفه‌ای» با سرمایه گذاری پلتفرم نماوا و برای پخش به صورت انحصاری از اواسط تابستان ۱۴۰۰ آماده می‌شود.

پخش «حرفه‌ای» از شهریور آغاز می‌شود

آغاز مجدد فیلمبرداری سریالی با بازی سیروان و زانیار خسروی

همزمان با آغاز مجدد فیلم‌برداری سریال «حرفه‌ای» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید خانی پس از توقف به علت کرونا، سازندگان این سریال از انتشار آن از اوایل شهریور امسال خبر دادند.

فیلمبرداری این سریال با بازی سارا بهرامی، سیروان خسروی، ماهور الوند، زانیار خسروی و علی مصفا و.. تا تیرماه ادامه دارد و در شانزده قسمت از سامانه نماوا پخش خواهد شد.

 

 

 سایر عوامل سریال حرفه ای 

مدیر تصویربرداری: مرتضی غفوری

مجری طرح: حسام فرهمند

طراح صحنه: آیدین ظریف

طراح گریم: سودابه خسروی

تدوین: عماد خدابخش

صدابردار: منصور شهبازی

برنامه ریز: کاوه صباغ زاده

طراح لباس: آرام موسوی

مدیر تولید: امید قربانی

طراح لوگو: محمد روح الامین

صداگذار: مهرشاد ملکوتی

موسیقی: پیام آزادی

مدیر تبلیغات: محمدحسین هوشمندی

طراح موشن گرافیک: سوگل ضامنی

اجرای موشن گرافیک: بهزاد مهردادی

جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان

جلوه‌های ویژه بصری: پریسا اخلاقی

تصحیح رنگ: استدیو فام

منشی صحنه: دنیا راد

دستیار اول کارگردان: مهدی فهیمی

دستیار اول فیلمبردار: سید میلاد حسینی

دستیار اول صحنه: رضا عسگر خانی

تصویربردار پشت صحنه: علی شهریاری

مدیر مالی: مهدی شمشیری

عکاس: امیرعلی نصیری

گروه صحنه: شاهین صدیقی، بنامین ولی پور

گروه فیلمبرداری: احسان خدارحمی، سام شند آبادی، محسن بجنوردی، اسماعیل برجلو، حمید مرادی،

گروه کارگردانی: محمد رضا جبلی، مازیار قنبری

دستیار برنامه ریز: پریسا زیبا

گروه صدا: نیما مهدی زاده، مصطفی لطفی

گروه لباس: مرضیه بامداد ماسوله، هانا جابری نیا

گروه گریم: لیدا ایرانی، فریبا مجیدی، هامین مرادی

گروه تدارکات: علیرضا یارمحمدی، پدرام دسکره، عرفان صفری، وحید سیرجانی

گروه حمل و نقل: محمود میرزائی، علی مختاریان، حمید مرادی، حسن سخی، عباس فرومدی، حمید حاج رفیع، رمضانعلی فطرتی، علی اصغر امیری، محمد رضا سرلک، علی خشنود، محسن صابر، امیر صابر.

 

 

بیوگرافی سیروان خسروی

سیروان خسروی (زادهٔ ۴ مرداد ۱۳۶۱ در تهران) آهنگساز، تنظیم‌کننده، خواننده پاپ، راک و موسیقی الکترونیک کرد تبار اهل ایران است.

سیروان خسروی برادر بزرگ‌تر زانیار خسروی (خوانندهٔ پاپ) است. سیروان خسروی در سال ۱۳۶۱ در تهران متولد شده‌است و اصالتاً کرد است. پدرش کرمانشاهی و مادرش سنندجی است. او از سن ۱۱ سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت. او از همان دوران نوجوانی با دیدن کارتون شیر شاه به موسیقی التون جان علاقه‌مند شد. وی در ۱۶ سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد. سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به عنوان نوازنده کیبورد در آن حضور داشت که این تنها اجراهای سیروان به عنوان نوازنده بر روی صحنه بوده‌است. مهمترین عامل در وارد شدن سیروان به عرصهٔ موسیقی حضور و آشنا شدن وی با مراحل ضبط آلبوم (مترسک) کاوه یغمایی بوده‌است. آلبوم مترسک محرک اصلی سیروان برای شروع آهنگسازی و بیان ایده‌ها و افکار موسیقی‌اش بود. سیروان از سال ۱۳۷۹ در آلبوم‌های بسیاری از خوانندگان به عنوان صدابردار، ناظر ضبط، تنظیم‌کننده و آهنگساز حضور داشت تا اینکه پس از آشنایی با امید اطهری‌نژاد در سال ۱۳۸۰، مراحل تهیهٔ اولین آلبوم شخصی خود با نام تو خیال کردی بری را شروع کرد و پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۸۴ موفق به انتشار آن شد. سیروان از اینکه توانسته بود سبک مورد علاقه‌اش را که تحولی در آهنگسازی، تنظیم، اجرا، میکس و مسترینگ بود به گوش مردم برساند راضی و خوشحال بود. با وجود عقیدهٔ اکثریت موزیسین‌ها که در موسیقی ایران برای سبک وی شانسی قائل نبودند،او با انگیزهٔ بیشتر توانست به جایگاهی برسد که کارهایش معمولاً با استقبال عمومی روبرو می‌شود.

بیوگرافی سارا بهرامی

سارا بهرامی (زادهٔ ۲ بهمن ۱۳۶۱) بازیگرِ تئاتر، سینما اهل ایران است. او در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

وی فارغ‌التحصیل رشته تئاتر است و از ۹ سالگی با ثبت‌نام در کلاس‌های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد این عرصه شد. او که در در نمایش‌هایی چون «راهزنان»، «متولد ۱۳۶۱»، «اگر..» «هم‌هوایی»، «مخمصه» و… بازی کرده‌است، در سال ۱۳۹۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه به شهرت رسید. وی اولین کار سینمایی خود را در سال ۱۳۸۸ با فیلم ایرانی-فرانسوی «تهرون» به کارگردانی نادر تکمیل همایون تجربه کرد. او برای اولین بار برای بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و جشن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران شد.همچنین وی توانست در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شود.

زمانی که ۹ سال سن بیشتر نداشت پدرش او را در کلاس های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان ثبت نام کرد از همان جا انگیزه بازیگری در وجودش شکل گرفت تا این که در دانشگاه به رشته تئاتر پرداخت و بعد از آن از سال ۸۵ در تهران نقش های کوچکی ایفا کرد .



0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *