دانلود قسمت دهم سریال پدرخوانده | دانلود فیلم و سریال✔️
به این پست امتیاز دهید
  • Admin
  • 29 بهمن 01
  • پدرخوانده
  • 475 بازدید
  • هیچ نظر
دانلود مسابقه پدرخوانده فصل اول قسمت 10 با کیفیت 1080p Full HD BluRay

رئالیتی‌شو پدرخوانده فصل ۱ قسمت دهم با کیفیت 1080p & 720p & 480p

(گروه پنجم رقابت دوم)

دانلود قسمت دهم سریال پدرخوانده

کارگردان: سعید ابوطالب | ژانر: مسابقه، معمایی، رئالیتی شو | تاریخ انتشار: دی سال ۱۴۰۱

تعداد قسمت‌: … اپیزود | مدت زمان این قسمت: … دقیقه | کیفیت: بلوری

فرمت: MP4 | محصول کشور ایران | تهیه کننده: سعید ابوطالب

خلاصه داستان:
مافیا یک بازی شناخته شده نقش مخفی‌ است که براساس استدلال و استنتاج پیش می‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند…

بازیگران:
کامبیز دیرباز، مجید واشقانی، پژمان بازغی، بهاره افشاری، امیر حسین رستمی، ترلان پروانه، امیرعلی نبویان، فرزاد حسنی، سیما تیرانداز، کامران تفتی، سید جواد هاشمی، باربد بابایی، امیرحسین مدرس، میثم درویشان پور، امیر کربلایی زاده، معین زندی، محمد نادری، شکیب شجره، السا فیروزآذر، علی صالحی، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، ارسلان قاسمی، صحرا اسدالهی، حدیث میرامینی، شیدا یوسفی و کیمیا باباییان

دانلود قسمت دهم سریال پدرخوانده

(دانلود قانونی با مصرف اینترنت نیم بها)

[نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۱۰٫۲ گیگابایت – ۲۰٫۰۰۰ تومان]

[نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۳٫۶۷ گیگابایت – ۱۸٫۰۰۰ تومان]

[نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۲٫۶۶ گیگابایت – ۱۵٫۰۰۰ تومان]

[نسخه ۷۲۰p با حجم ۱٫۳۶ گیگابایت – ۱۳٫۰۰۰ تومان]

[نسخه ۴۸۰p با حجم ۹۷۷ گیگابایت – ۱۲٫۰۰۰ تومان]

[ قسمت نهم سریال پدر خوانده ]

دانلود قسمت هشتم سریال پدرخوانده

درباره سریال:
مسابقه پدرخوانده (The Godfather) یک برنامه رئالیتی شو، معمایی و خانوادگی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی سعید ابوطالب است که در سال ۱۴۰۱ منتشر شد؛ در نهمین قسمت از بازی پدرخوانده شاهد رقابت اول از گروه پنجم بودیم؛ این گروه از صحرا اسدالهی، سمیرا حسن‌پور، فرزاد حسنی، امیرمهدی ژوله، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، علی صبوری، میثم درویشان‌پور، نیکی میربها، عباس غزالی و حسین سلیمانی تشکیل شده است؛ کامبیز دیرباز هم به‌ عنوان گرداننده، اداره بازی را بر عهده دارد؛ کامبیز دیرباز متولد ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است؛ او فارغ‌ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد؛ وی از سال ۱۳۷۶ مشغول فعالیت بوده و آثاری همچون دوئل، اخراجی‌ها و قفس طلایی را در کارنامه هنری خود دارد؛ کامبیز دیرباز فعالیت هنری را از سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد؛ فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز شد؛ وی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم دوئل احمدرضا درویش به دست آورد؛ همچنین در فیلم اخراجی‌ها نقش مجید سوزوکی را داشت؛ کامبیز دیرباز فارغ التحصیل در رشته نمایش و بازیگری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می‌باشد؛ از مهمترین آثار او که مورد توجه قرار گرفت سریال نابرده رنج در نقش اسد و در چشم باد در نقش نادر می‌باشد؛ کامبیز دیرباز پس از پخش شدن فیلمی از نخستین حضورش در تئاتر در برنامه تلویزیونی اختیاریه از شبکه پنج سیما، ماجرای ازدواج خود را اینگونه توضیح داد: «این تئاتر برای ۲۳ سال پیش است؛ خیلی لحظات ناب عاشقی بود؛ من آنجا عاشق شدم و ازدواج کردم؛ این اولین بار است که این ماجرا را تعریف می‌کنم، چرا که تا به حال خیلی درباره زندگی خصوصی‌ام صحبت نکرده‌ام؛ در این تئاتر من نقش سیاوش را بازی می‌کردم و همسرم نقش فرنگیس بود که در صحنه این عشق اتفاق می‌افتد؛ ما دو کاراکتر عاشق را ۳۰ شب بازی کردیم و ثمره عشق آن زمان دختری به اسم نیاز دیرباز است»؛ حال او در مسابقه جذاب و پرطرفدار پدرخوانده ساخته سعید ابوطالب، به عنوان گرداننده حضور پیدا کرده است؛ مسابقه پدرخوانده فصل اول قسمت ۱۰ را می‌توانید به صورت قانونی با لینک مستقیم از وبسایت Teh98.ir دانلود و تماشا کنید.

داستان اثر

رئالیتی شو «پدرخوانده» مسابقه و نمایشی متفاوت از بازی مافیا است. بازی مافیا قصه درگیری بین اعضای شهر و مافیاهای آن است. بازی یک گرداننده دارد که در جریان تمام اتفاقات بازی و نقش اعضا است. او کاملا بی‌طرف است و تنها نقشی که در بازی دارد این است که قانون را در بازی اجرا کند. اعضای شهر هر کدام یک نقش دارند و با توجه به توانایی‌های آن نقش می‌توانند به پیروزی و نجات اعضای شهر کمک کنند. شهروندان شناختی از دیگر اعضای شهر ندارند و باید از طریق صحبت‌هایی که در طول بازی می‌شود، همدیگر را پیدا کنند. اعضای مافیا اما همدیگر را می‌شناسند و سعی می‌کنند تا با اتهام زدن به شهروندان، خود را بی‌گناه و یکی از شهروندان شهر معرفی کنند. آن‌ها در شب می‌توانند به یکی از شهروندان شلیک کرده و او را از بازی بیرون کنند.

آنچه لازم است والدین بدانند

بازی مافیا دو جبهه دارد. یک جبهه شهروندان هستند که شناختی از هم ندارند و سعی می‌کنند در طول روز و با صحبت‌هایی که از هم می‌شوند، همدیگر را پیدا کنند. یک جبهه هم مافیا هستند که همدیگر را می‌شناسند و با همفکری و مشورتی که شب‌ها با هم می‌کنند، سعی دارند در طول روز یک شهروند را از بازی بیرون کنند تا پیروز شهر شوند. اساس کار مافیا بر پایه دروغ‌گویی و فریب شهروندان است. آن‌ها خود را شهروند معرفی می‌کنند و برای دفاع از خود به راحتی دروغ می‌گویند و با تفرقه‌پراکنی یک شهروند را متهم به مافیا می‌کنند. دروغ‌گویی و فریب دادن شهروندان توسط مافیا در این بازی امری کاملا عادی است و کسی بابت این کار تنبیه یا توبیخ نمی‌شود.

از طرفی در جبهه شهروندان، هرکدام از اعضای شهر سعی می‌کنند با استدلال و صداقت صحبت کنند تا بتوانند اعتماد دیگر شهروندان را جلب کنند و با همدلی و اتحاد، مافیا را شکست دهند.

اعضای بازی پدرخوانده در لحظات حساس و به‌واسطه هیجانی که در بازی جریان دارد، گاهی کنترل خود را از دست می‌دهند و با فریاد زدن و عصبانیت صحبت می‌کنند. آن‌ها گاهی یکی از اعضا را به‌خاطر رفتار اشتباهش سرزنش می‌کنند و مدام به او می‌گویند که به‌خاطر این اشتباه باید از بازی خارج شود.

گاهی این میزان از اتهام و سوگیری که نسبت به اعضا است به آن‌ها فشار روحی وارد می‌کند و حتی مخاطبان هم این این فشار را احساس می‌کنند.

بازی پدرخوانده می‌تواند انتخاب خانواده‌ها برای بازی با اعضای خانواده در اوقات فراغت باشد اما این نکته را در نظر بگیرید که حفظ احترام و حرمت بین اعضای خانواده در الویت قرار دارد و یک بازی نباید باعث بی‌حرمتی در خانواده بشود. شما به عنوان بزرگتر خانواده باید به فرزندتان گوشزد کنید که مواظب باشد هنگام اتهام زدن، کسی را مسخره و یا به او توهین نکند. همچنین فریاد زدن و استفاده از خشونت راه خوبی برای دفاع از خودش و بی‌گناه جلوه دادنش نیست. از آنجایی که شما الگوی مورد توجه فرزندتان هستین، می‌توانید در بازی، با آرامش و استدلال صحبت کنید تا فرزندتان هم بازی منطقی و مسالمت‌آمیز را از شما یاد بگیرد.

به فرزندتان یادآور شوید که درست است که دروغ‌گویی ابزار اثبات مافیا برای این بازی است اما آنچه در این بازی مهم است این است که شهروندان با راست‌گویی و برقراری اعتماد و اتحاد بین هم سعی دارند مافیا را از شهر بیرون کنند. پس راه حل این بازی راست‌گویی و رفتاری اخلاقمند است.

خلاصه: بازی پدرخوانده با دروغ‌گویی و گهگاهی رفتارهای عصبی و خشن همراه است. لازم است که در حین تماشا درباره آثار و عواقب این‌گونه رفتار با فرزندتان گفت‌وگو کنید.




0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *