به این پست امتیاز دهید
  • Admin
  • 22 بهمن 01
  • فیلم ایرانی
  • 349 بازدید
  • هیچ نظر
دانلود فیلم چرا گریه نمی‌کنی

دانلود فیلم سینمایی چرا گریه نمی کنی؟ با کیفیت عالی 1080p Full HD BluRay

فیلم چرا گریه نمیکنی محصول سال ۱۴۰۰ به کارگردانی علیرضا معتمدی

دانلود فیلم چرا گریه نمی‌کنی

دانلود فیلم چرا گریه نمی‌کنی

کارگردان: علیرضا معتمدی | ژانر: درام، اجتماعی، خانوادگی | تولید: ۱۴۰۰ | انتشار: ۱۴۰۱

مدت‌‌: … دقیقه | نوع فیلم: سینمایی | مخاطب: خانواده | کیفیت: بلوری

فرمت: MP4 | محصول ایران | تهیه‎‌ کننده: سید رضا محقق

خلاصه داستان:
در فیلم چرا گریه نمی کنی، علیرضا پس از مرگ برادرش نمی‌تواند گریه کند. دوستانش با راه‌های مختلف از او دعوت می‌کنند تا گریه کند…

بازیگران:
علیرضا معتمدی، فرشته حسینی، باران کوثری، هانیه توسلی، علی مصفا، مانی حقیقی، لیندا کیانی، نهال دشتی، امیرحسین فتحی و…

(فیلم چرا گریه نمی کنی؟ به زودی  )

Telegram: @Midweek

درباره فیلم:
فیلم سینمایی چرا گریه نمی کنی؟ (?Won’t You Cry) فیلمی اجتماعی، خانوادگی و درام به کارگردانی علیرضا معتمدی است که در سال ۱۴۰۰ تولید و در سال ۱۴۰۱ منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را علیرضا معتمدی به نگارش درآورده و تهیه‌کنندگی آن را نیز سید رضا محقق بر عهده داشته‌‌ است؛ چرا گریه نمی‌کنی دومین فیلم علیرضا معتمدی است که در بخش سودای سیمرغ جشنواره چهل و یکم فیلم فجر حاضر است؛ علیرضا معتمدی نویسنده و منتقد پیشین سینمای ایران در جشنواره امسال دومین فیلمش با نام چرا گریه نمی‌کنی را ارائه کرده است، فیلمی که با حضور تعداد زیادی از بازیگران به یکی از فیلم‌های مهم جشنواره چهل و یکم تبدیل شده است؛ داستان فیلم چرا گریه نمی‌کنی درباره مردی به اسم علی شهناز است که پس از مرگ ناگهانی برادرش به وضعیتی دچار شده که قادر نیست گریه کند؛ حالا بستگان، دوستان و آشنایانش تلاش می‌کنند تا از راه‌های مختلفی شرایطی را برای گریه کردن او فراهم کنند؛ فیلم چرا گریه نمی‌کنی؟ هم در سناریو و هم در ساخت، تقریبا تمامی نشانه‌های یک فیلم فانتزی را دارد اما در واقع اثری است فلسفی با مطالعه مبانی خودشناسی؛ چرا گریه نمی‌کنی؟ روایت زندگی فردی به نام علی شهناز است که پدر و مادر خود را از دست داده و خود را موظف به مراقبت از برادر کوچک‌ترش که به‌ تازگی ازدواج کرده می‌داند؛ اما بنا بر اتفاق و حادثه‌ای برادر کوچک او نیز از دنیا می‌رود؛ علی شهناز حال در یاس و ناامیدی بر پیله تنهایی خود تمام احساس‌های جهان را از خود دور کرده و به پوچی مطلق رسیده‌ است؛ در این میان مهم‌ترین معضل او این است که گریه نمی‌کند! تمامی همراهان از دوست و همکار او گرفته تا عمه‌اش و دختری که با او رابطه عاطفی جدیدی را آغاز کرده‌ است و همزاد او که شتربانی در یکی از نقاط کویری فلات مرکزی کشور می‌باشد، در مواجهه با او تمام هم و غمشان را بر این گذاشته‌اند که در نهایت امر علی را به گریه کردن دعوت کنند و مدام از او می‌پرسند چرا گریه نمی‌کنی؟ علیرضا معتمدی هفتم دی امسال اعلام کرده بود فیلمش نمی‌تواند در جشنواره باشد چون پیشتر در جشنواره‌های خارجی رونمایی شده و طبق آیین‌نامه فجر نباید وارد جشنواره شود؛ مدیر دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اعلام کرد پیش‌ از این نیز فیلم‌های مختلفی با وجود نمایش‌های محدود داخلی یا خارجی در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده‌اند و مشکلی برای حضور فیلم چرا گریه نمی‌کنی در این دوره جشنواره نیست؛ فیلم قبلی معتمدی با نام رضا مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و یکی از فیلم‌های پرفروش گروه هنر و تجربه بود؛ بازیگران فیلم چرا گریه نمی کنی؟ در نامه‌ای سرگشاده از حضور در جشنواره فجر انصراف دادند؛ نامه‌ای که حاشیه‌ها و واکنش‌های بسیاری در پی داشت؛ نشست مطبوعاتی فیلم چرا گریه نمی‌کنی بدون حضور کارگردانش برگزار شد در حالی که علیرضا معتمدی در سینمای رسانه حضور داشت؛ شما می‌توانید به محض انتشار نسخه قانونی، این فیلم را با بالاترین کیفیت از وبسایت Teh98.ir با مصرف پهنای باند اینترنت نیم بها دانلود و تماشا کنید.

 

سایر عوامل:

مدیرفیلمبرداری: علی تبریزی، تدوین: میثم مولایی، صدابردار: امین میرشکاری، طراح گریم: عظیم فراین، طراح لباس: آرام موسوی، طراح صحنه: پوریا اخوان، علیرضا معتمدی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: حسن نجفی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، هماهنگی تولید: امیرمهدی نوری، مدیر تدارکات: سعید رضوی، عکاس: زهرا مصفا، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ، طراح گرافیک: حمیدرضا بیدقی.




0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی✔️ We would like to show you notifications for the latest news and updates.
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها